Kakva je uloga TV reklama u povećanoj perilosti mladih?

Tinejdžeri koji više od tri sata dnevno gledaju programe sa reklamama, nezdravije se hrane od djece koja manje zure u mali ekran.

U prosjeku, ovi tinejdžeri čak 10 puta u toku dana nešto grickaju, čips, keks ili piju gazirana pića. Na godišnjem nivou, to je čak 500 nezdravih užina.

Kada gledaju televiziju bez reklama, ne jedu više, tako da ne postoji veza između vremena provedenog ispred malog ekrana i brze hrane, upozorava britanski tim za istraživanje raka. Zbog poražavajućih rezultata, ovaj tim traži da se izbace reklame brze hrane u programima koji se emituju pre 21 sat, ali nadležni se protive zabrani.

Zabrana oglašavanja visokokaloričnih proizvoda važi samo za programe namenjene djeci, ali zagovornici zabrane kažu da to nije dovoljno, jer tinejdžeri gledaju sportske, muzičke i druge emisije u kojima se ovi proizvodi masovno reklamiraju.

Drugo istraživanje pokazalo je proizvođači znaju šta rade. Od svih reklama koje se prikazuju za vrijeme popularnih porodičnih serija i emisija, najveći broj se odnosi na proizvode koji obiluju mastima, šećerom, i solju.

novosti.rs

Prikaži više

Slični članci

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close

AdBlocker detektovan.

Podržite nas tako što ćete ugasiti AdBlocker. Na portalu se nalaze samo reklame Google Adsense-a i reklame koje sami kreiramo. Ne brinite za sigurnost vašeg računara. Hvala.