Porše pokazao klasu, predstavio svoj super sportski model

Porše je održao zvaničnu premijeru nove 911-ice na sajmu automobila u Los Anđelesu.

U dosadašnjoj 55-godišnjoj istoriji Poršea 911, njemački proizvođač ponudio je sedam generacija ovog sportskog modela.

Najnovija, 8. generacija sa fabričkom kodnom oznakom 992 upravo je debitovala na auto-salonu u Kaliforniji i kao što smo već mogli da vidimo ima prepoznatljivi dizajn uz par stilskih novina na spoljašnjosti.

Enterijer je pretrpio nešto veće promjene u odnosu na odlazeću generaciju.

U Poršeu kažu da je instrument tabla dizajnirana pod retro uticajem 911-ice iz 1970-tih, sa više četvorougaonih formi, dok je u centralnu konzolu skladno ukopljen novi 10,9 inčni ekran multimedijalnog sistema.

Na gornjem dijelu komandne table tradicionalno je smješten analogni sat.

Promjene su se dogodile i ispod poklopca motora, gdje se nalazi novi i unaprijeđeni turbo-punjeni 3.0 litarski 6-cilindraš.

Ovaj turbo motor prvi put je korišćen u odlazećoj generaciji 911-ice, a sada u bazičnoj verziji novog modela isporučuje 385 ks, umjesto ranijih 370 ks.

Potentnija Carrera S dobila je isti agregat, ali sa 450 ks, što je za 30 ks više nego kod prethodne S verzije.

Novi Porsche 911 Carrera S zahvaljujući unaprijeđenom motoru od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,7 s, u varijanti sa zadnjim pogonom, odnosno za 3,6 s u opciji sa pogonom na sva četiri točka.

U obje varijante vrijeme za koje se stiže do stotke skraćeno je za po 0,4 s u odnosu na prethodnu generaciju. Porsche 911 Carrera S može 0-100 km/h čak i još brže (za 0,2 s) ukoliko se izabere opcioni Sport Chrono paket.

Njemački proizvođač saopštio je da maksimalna brzina verzije 911 Carrera S iznosi 308 km/h (306 km/h u verziji sa pognom na sva četiri točka).

Modeli 911 Carrera i Carrera S standardno se isporučuju sa sedmobrzinskim manuelnim mjenjačem, dok je osmostepeni automatik sa duplim kvačilom dostupan kao opcija.

Još jedna od doplatnih opcija je i sistem upravljanja na sva četiri točka.

Porše je objavio i cijene nove 911-ice, pa tako Carrera S u Njemačkoj košta od 120.125 eura, dok Carrera 4S ima cijenu od 127.979 eura.

Prikaži više

Slični članci

Close

AdBlocker detektovan.

Podržite nas tako što ćete ugasiti AdBlocker. Na portalu se nalaze samo reklame Google Adsense-a i reklame koje sami kreiramo. Ne brinite za sigurnost vašeg računara. Hvala.